top of page
Search
  • Writer's picture@iskresm

Anđeosko isceljivanje bojama


Ovaj video je nastao spontano.

Započelo je željom za kreativnim izražavanjem uz crtanje i poruke, u društvu anđeoske duše, moje kume, ispod čarobnog drveta. Posmatrajući ples belih leptirova, koji, kako kaže kuma, dolaze svaki put kada i ja i inače ih ne primećuje u dvorištu, počela sam da crtam i pišem.

Nastalo je nekoliko crteža. Pera i leptirovi me podsećaju na anđele. Kreće inspiracija.

Crteži nisu bili dovoljni. Bilo mi je potrebno da čujem glas.

Ovaj video je kreiran za jutarnje minute opuštanja.

Svoj dan volim da započnem u tišini, bez telefona, vibera...uz kafu, lepu muziku ili video umirujućih osoba. To je vreme koje je posvećeno mojoj duši, punjenju energije i dopuštanju da se rodi inspiracija. Rađaju se čarobne ideje.

Možda će i nekome od vas prijati i koristiti ovo moje jutarnje isceljivanje bojama uz Anđele? Zato vam ga i poklanjam...da pokrenete i vi čaroliju.


@iskresm


16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page